Co všechno nového Vás čeká od 1. ledna 2013 včetně vysvětlení zcela nového institutu nespolehlivého plátce najdete v přiloženém článku ... více
INFORMACE O REŽIMU PŘENESENÍ DAŇOVÉ POVINNOSTI V TUZEMSKU OD 1.4.2011
Novela zákona o DPH zavedla s účinností od 1.4.2011 nový režim přenesení daňové povinnosti v tuzemsku. Cílem je snížení daňových úkolů. Jestli bude tento cíl naplněn, není jisté. Co je ... více
INFORMACE O NOVINKÁCH V SP ZAMĚSTNANCŮ OD 1.1.2011
zaměstnanců a navazující odvodové povinnosti zaměstnanců. Informaci o změnách najdete v tomto článku. (Zveřejněno 2010-12-09) ... více
FAQ - ČASTO KLADENÉ OTÁZKY
Pokud mi Vaše firma povede účetnictví, jakým způsobem a v jaké formě bude probíhat předání dokladů?
Doklady požadujeme předávat pokud možno 1x za měsíc, nejpozději 1x za čtvrtletí, a to v závislosti na množství dokladů a zejména na délce zdaňovacího období k dani z přidané hodnoty. Formu předávání dokladů lze domluvit individuálně, častým způsobem je např. tzv. krabicový systém.
Zajistíte mi i vystavování vydaných faktur, případně úhradu přijatých faktur?
Faktury vydané běžně vystavujeme pro řadu našich klientů. Není to problém, jde pouze o to, stanovit si způsob předání podkladů pro fakturaci a způsob předání faktur.
Stejně tak běžně zajišťujeme našim klientům na základě jejich přání vystavování příkazů k úhradě přijatých faktur.
Jakým způsobem je stanovena cena za vedení účetnictví?
Výše ceny závisí na množství účetních případů, případně na počtu zaměstnanců. Je stanovena vždy na základě vzájemné dohody a k její úpravě jak směrem nahoru, tak i směrem dolů dochází při významné změně počtu zpracovávaných účetních dokladů nebo při změně počtu zaměstnanců. Cena je stanovena jako tzv. paušální za měsíc a obsahuje nejen vedení účetnictví, ale i podávání daňových přiznání a zastupování před úřady.